عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

کاپیتان کاسیاس در اولین کنفرانس مطبوعاتی رسمی فصلش با رئال مادرید در لس آنجلس گفت که اگر برخی او را شایسته توپ طلا می دانند ، به این خاطر است که کارش را درست انجام داده است و در مورد نقل و انتقالات هم گفت که " کاکا یک الگو برای تیم است " و "مودریچ کاملا مناسب است "

 

چه اهدافی برای امسال دارید ؟
مشابه پارسال . می خواهیم مثل فصل های دیگری که با مورینیو بوده ایم ، یک گام به جلو برداریم . می خواهیم که لالیگا را حفظ کنیم ، به سوپرکاپ برسیم و پس از دو سال ماندن پشت در فینال چمپیونزلیگ ، دوباره به فینال مسابقات سطح اول اروپا برسیم .

نظرت در مورد پیوستن مودریچ به رئال چیست ؟
او را می شناسم . از زمانی که به تاتنهام پیوست نشان داد که بازیکن بزرگی است . در یورو مقابلش قرار گرفتم و فصل خیلی خوبی داشت . اگر مربی اعتقاد دارد که باید باشد ، حتما در سطح این تیم است . ما وظیفه نداریم که چیز بیشتری بگوییم . باشگاه و مربی کسانی هستند که صلاح تیم را برای پیشرفت در نظر می گیرند .

با وجود بردن لالیگا در سال گذشته ، برخی مطبوعات همچنان معتقدند که بارسا بهترین تیم دنیاست ...
هر فردی نظرات و معیارهای متفاوتی دارد . در هر جایی افرادی با عقیده های مختلف حضور دارند . ما باید نشان دهیم که بهترین هستیم. ما یک گام بزرگ به جلو داشتیم و بارسا فصل های بسیار خوبی داشته است . پارسال توانستیم که یک لالیگای بسیار نزدیک را ببریم . معیار برای مشخص شدن این که چه تیمی در دنیا بهتر است ، به معیارها و اولویت های افراد بستگی دارد .

شرایط کاکا چطور است ؟
یکی از هم تیمی های فعلی ماست . در کنارش هستیم و به او کمک می کنیم تا بازیکن مهمی شود . برای بازیکنی با شخصیت او ، شرایط اسانی نیست اما حالا او هم تیمی ماست و با ما کار می کند . او برای این تیم یک الگوست .

با مورینیو و پیشرفت تیمی ، دهمین چمپیونزلیگ یک وظیفه است ؟
باید همین طور فکر کرد چرا که ما هوادارانی خاص ، استادیومی مجلل و یک تیم گسترده داریم ... به خاطر همه این ها مشخص است که ما لایق قهرمانی در اروپا هستیم . اما تیمهای زیادی هستند که برای این جام می جنگند . باید گام به گام جلو برویم . به طور مثال ، دو سال پیش بازیکنانی نظیر اوزیل و خدیرا ، تجربه فعلی را نداشتند . در مورد کریم هم به طور مثال همین است . اما فکر کردن به دهمین چمپیونزلیگ قرار نیست که همه فکر و ذکرمان باشند چرا که آماده شروع لالیگا و سوپرکاپ می شویم .

آیا با تیم فعلی ، این تیم می تواند برای همه جامها بجنگد ؟
تردیدی نیست . ما یک ترکیب متعادل با بازیکنانی بسیار خوب داریم . آسان نیست که برای هر سه جام بجنگیم چرا که فصل خیلی طولانی است . این باعث می شود که هر بازیکن فرصت های خاص خودش را داشته باشد . با ترکیبی که داریم امیدواریم همه جامها را کسب کنیم .

بازی در لاس وگاس چه مفهومی دارد ؟
برای ما هم این اولین بار خواهد بود . مردم لذت می برند . این شهری متفاوت است . امیدواریم برایمان خوش شانسی بیاورد .

چه باعث می شود که عطش قهرمانی زنده بماند ؟
حقیقت این است که افراد زیادی پشت ما هستند . وقتی که این گونه تشویق می شوی ، همچنان بیشتر می خواهی . درست است که من خودم تا کنون لالیگا ، چمپیونزلیگ ، یورو ، جام جهانی و ... را برده ام اما حالا می خواهم با رئال و تیم ملی اسپانیا دوباره همه این جامها را ببرم . دل گرم کردن هواداران خیلی مهم است .

مورینیو از زمان پیوستن به رئال مادرید خیلی تغییر کرده است ؟
فکر نمی کنم که مربی عوض شده باشد . وقتی او را در تلویزیون می بینیم ، کاملا مسئله جداگانه ایست . اما وقتی که او را از نزدیک می شناسی ، تفاوتی نکرده است . او فردی باتعصب است . توانسته که باعث پیشرفت تیمی شود . او ترسهای اولیه را از بازیکنان بیرون برده و همه را از نظر روحی آماده کرده است . او در این جا خیلی راحت است . امیدوارم که این یک نقطه عطف برایش باشد .

مربی امسال سعی می کند که به آکادمی توجه داشته باشد ...
خوشحالم چرا که کاستیا به دسته دو رسیه است . همین طور برای رئال مادرید سی که در دسته سوم جایگاهی پیدا می کند . این باعث پختگی بیشتر می شود . برایشان خوشحال می شوم چرا که این تجربه باعث پیشرفتشان می شود . آنها آرام آرام شکل می گیرند و یاد می گیرند که چطور به جلو حرکت کنند . بازیکنان آکادمی نظیر خسوس و آدان همیشه مهم بوده اند .

نیاز به یک دفاع وسط حس می شود ؟
من تصمیم نمی گیرم . مرکز خط دفاع به خوبی با راموس ، په په ، آلبیول ، آربلوا ، واران و ... پوشش داده شده است . حتی لاس هم می تواند در پست دفاع راست بازی کند . فکر نمی کنم که نیاز خاصی به خرید بازیکن باشد . سرجیو سال گذشته در پست دفاع میانی به خوبی خودش را نشان داد و هماهنگ شد . او نسبت به زمان حضورش در پست دفاع راست خیلی عوض شد . فصل فوق العاده ای داشت . از مدافع وسط های تیمم راضی هستم به خصوص در مورد راموس که قبلا در چنین پستی نبود .

نظرت در مورد سانتوس لاگونا چیست ؟
ما در مرحله آماده سازی هستیم . آگوست مشکل و صعب است . مکزیکی ها اخیرا لیگشان را شروع کرده اند . هر تیمی که مقابل رئال قرار می گیرد انگیزه زیادی دارد و مثل بنفیکا ، ممکن است که کارمان را مشکل کند . هر تیمی سعی می کند که مقابل ما خیلی بهتر از حد معمولش باشد .

شایسته توپ طلا هستی ؟
چه باشم ، چه نباشم مهم است که اسمم بر لبهای بقیه است . معنی اش این است که کارم را خوب انجام داده ام . عادلانه است که می گویند که یک دروازه بان هم بخشی از بازی است . ویکتور والدس و په په رینا در این باره صحبت کردند . خوشم نمی آید که گفته می شود که فوتبال را با پاها بازی می کنند . این یک ورزش تیمی است ، همه در آن دخیل هستند . یک مدافع هم یک پاس را قطع می کند تا مانع از گلزنی میی شود . نباید ارزش بقیه پست ها را کم کنیم هر چند که بیشتر افراد ، بازیکنان هجومی نظیر کریستیانو و مسی را بیشتر می پسندد .

رقابت رئال و بارسا را چطور در تیم ملی اسپانیا حل کردید ؟
ما تلاش می کنیم که منافع باشگاهی خود را به تیم ملی وارد نکنیم . زمانی که چهار بازی پیاپی انجام دادیم ، هیچ کس آمادگیش را نداشت . نه بازیکنان و نه مطبوعات . خوشبختانه سالها با هم در تیم ملی بودیم و اوضاع را حل کردیم . ما همه تلاش کردیم . اگر شرایط این گونه نمی شد باید ژاوی ، پویول یا من سرزنش می شدیم . اما حالا این قضیه حل شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:50 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 269
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 107064
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -